fredag 21. september 2007

Valpekurs i regi av Kongsberg Hundeklubb

Et profesjonellt, artig og lærerikt valpekurs :-) våren 2007.
Metodikken var upåklagelig - og jeg skjønte hva som foregikk! Læring er herlig, ufarlig, engasjerende og hoppende morsomt!
Kongsberg Hundeklubb har gjort det før!

Åtte kurskvelder med læring og moro. De flest kurskveldene var på hundehytta på Kongsberg, med et flott uteområde både for kursing og lufting i skogen i nærheten.

En av kurskveldene var i byen. Den turen bød på mange utfordringer for en liten hund som meg som for eksempel: sprinkeltrapper, bru med gjennomsiktig stålarmatur, biler og folk. Alle hunder og eiere klarte seg utmerket forbi og gjennom alle utfordringene såvidt meg bekjent. Jeg må innrømme at jeg hadde nok med meg selv i de skumle trappene, men en salig selvrespekt spredte seg i kropppen etter at de skumle stedene var forsert :-)

Jeg følte meg klar for livet etter skoleringen - jeg lærte litt om hva som forventes av meg her i verden! Og mer kommer nok ....

Ingen kommentarer: