lørdag 28. april 2007

Hest VAR best på avstand

Hest er et STORT dyr!
Hest er et dyr det er tryggest å bjeffe litt på, har jeg alltid tenkt :-¤

- helt til ett av disse STORE dyrene kom opp i hagen min. Da gjaldt det å tenke raskt - jeg prøvde meg på litt "seriebjeffing", men dette store dyret stod jo bare der tolmodig og uberørt av mitt forsøk på barsk og brysom adferd.

Jeg begynte å ane at strategien måtte endres!
Store dyr bekjempes nok ikke med lyd!?
Ved vanskelige veiskiller i livet må strategier taes opp til ny vurdering.

Min sjanse til kursendring var et faktum ... jeg besluttet å bli med på skogstur sammen med denne Store Vennlige Kjempen ved navn Normann.

(Underlig navn egentlig - siden han er fra Island?)


Først fant jeg det tryggest å luske litt bakerst.


Kanskje han ikke ser meg så tydelig her?



Flere meter senere tenkte jeg at den forreste delen kanskje ikke var så farlig likevel..


Faktisk ble heste-bekjentskapet riktig hyggelig etterhvert!

Øystein Sunde fikk ikke rett denne ettermiddagen:

Hest var ikke best bare som pålegg!

Ingen kommentarer: